kajsaskirhammar

Alla inlägg under augusti 2011

Av kungen av jkpg ;D - 30 augusti 2011 07:04

Japp , rubriken då , jag menar att jag har vaknat ;) och de är hemskt.idag ska jag till skolan o sen ikväll ska jag spela match mot bodafors. Hoppas på vinst ;Djag bloggar från mobilen och då kan jag inte lägga in bilder :/ så varje gång det inte är någon bild med är det för jag bloggar från mobilen :)Vill bara säga de ! Hejjdåååå :D

Av kungen av jkpg ;D - 29 augusti 2011 21:50

ja , nu har jag fixat en ny design.

men jag ska förmodligen byta till min andra blogg på blogg.se

min kompis Ida ska hjälpa mig med designen och de först :) 

ni får gärna kommentera om vad ni tycker om min nya design ! :D 


så söt liten justin ! :D <3  

Av kungen av jkpg ;D - 29 augusti 2011 21:14

ja somsagt , har kommit hem från träningen för en liten stund sen . 

det gick ganska bra :D 

kollar friidrotts vm nu . 

jag ska fixa designen och kanske kan fixa en header eller något, har inte något direkt redigeringsprogram på denna datorn :/ 
men kan väl försöka fixa ngt lite snyggt :D

så jaaoo , hare gottt ! :D

   

Av kungen av jkpg ;D - 29 augusti 2011 16:28

Nu har jag inte bloggat på år och dar. 

Nu sitter ag med Wilma & Hanna och kollar skräckfilm  ! (yy) 

Idag så var jag i skolan , vi hade skolfoto idag. 

Jag ser väl , inte direkt bra ut ;D 

men äsch :D 

men aja , kommer fixa en header sen :) 

så CIIAAOO SÅLÄNGE ! :D 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjaaa :) jag heter kajsa och jag är 12 år. jag rider , spelar fotboll , är med kompisar, fotograferar och är med min kanin :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den nya designen ?
 Sådär, lite tråkig.
 Skit fin !
 Fin
 Den duger
 Ful
 GIlar inte bilderna i headern
 För lite färg
 Fin men inte min typ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards