kajsaskirhammar

Alla inlägg under mars 2011

Av kungen av jkpg ;D - 25 mars 2011 20:03

ska kjolla nu ! :D   

Av kungen av jkpg ;D - 25 mars 2011 19:59

hehe :) 

som ni märker är jag såhääääääääär aktiv :D 

men de hände ju inte intressanta saker i mitt liv ;D 

är med nattis nu, varit i stallet o skolan innna. 

aja , ciiiaaaoo :D 


    

Av kungen av jkpg ;D - 12 mars 2011 16:48

idag så vaknade jag med nathalie. 

vi skulle upp tidigt för vid 08.40 skulle vi till stallet. 

vi skulle jobba istället för frida för hon var sjuk. 

vi kom efter med typ allting ! :o

aja, pallar inte berätta allt, bara att sune är så sjukt rädd för en vattenpöl i hagen, så han gick inte ut idag utan ffick stå inne. 

snart tror jag ida kommer och då ska hon sova över här. 

as gött ! :) 

kraom ! 


   ~ 2010 ♥

Av kungen av jkpg ;D - 11 mars 2011 14:20

         fyra bilder på världens bästa sköthäst ! :) <3 

Av kungen av jkpg ;D - 11 mars 2011 14:15

shueee :) 

idag var jag i skolan. 

slutade 12.20 , as gött  ! :) 

veckorna tar slut snabbare och snabbare, skumt . 

aja , ikväll ska jag och nathalies familjer hem till Wallin :) 

as sköj :) 

men innan vi ska till Wallin så ska jag till stallet. ♥ 

träffa min pluttenutt häst :)<3 

ni får bilder på honom senare i inlägget. 

vid 17.00 är det skötarmöte så om det är någon skötare som läser min blogg så vet ni det ! :) 

sen så åker/går jag och nattis tillsammans direkt till Wallin och duschar o byter om där. 

aja , har väl inte hänt så mke mer idag . 

nattis kommer sova hos mig ikväll och imon så ska vi till stallet igen för vi ska rida :) 

hoppas jag får zlatan eller miro, eller lilleman :) 

hoppas vi rider utan stigbyglar om jag har zlatan . 

och i stallet så ska jag hjälpa Tindra för hon är stallvärdinna och rebecka är sjuk . 

aja NU var det inget mer ! :) 

kram! 

/ Kajsa   

Av kungen av jkpg ;D - 10 mars 2011 16:31

nu har jag fixat, 

pallade inte fixa textfärger och sånt, och jag vet att alla gula kanske inte är EXAKT likadana , men jaja :) 

hoppas ni gillar gult fölket ;) 

kommentera gärna mer . 

kram 


Av kungen av jkpg ;D - 10 mars 2011 15:58

javet att jag är så aktiv   

men aja , idag så var jag i skolan , tråkitg. 

om typ en timme ska jag gå hem till Ida :)<3 för sen så ska jag åka med dom te volleybollen . sjukt kul är det på volleyboll :) 

aja , vet nt vad jag ska skriva mer. 

ska fixa design o header nu , 

kram.


  

älskar bilden. 

Presentation


tjaaa :) jag heter kajsa och jag är 12 år. jag rider , spelar fotboll , är med kompisar, fotograferar och är med min kanin :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den nya designen ?
 Sådär, lite tråkig.
 Skit fin !
 Fin
 Den duger
 Ful
 GIlar inte bilderna i headern
 För lite färg
 Fin men inte min typ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards