kajsaskirhammar

Alla inlägg under februari 2011

Av kungen av jkpg ;D - 20 februari 2011 20:04

har råkat trixa litemed min blogg på blogg.se :o :'( 

men hinner inte skriva ska kolla solsidan på daotrn ,! 

Av kungen av jkpg ;D - 20 februari 2011 09:45

jag har tagit ett pytte paus från bloggandet , men ska försöka att skriva minst varannan dag , ! :D 

kraoom :D 


/Kajsa   

Av kungen av jkpg ;D - 19 februari 2011 22:18

amumanunenumani 

amumanunenuhäst

amumanunenubajs

                     

Rolle:   

Greta:   

Polisen Grisen:   


Rolle:   

Polisen Grisen:    

Greta:   


Greta och Rolle :   


SLUT


 Bebisen: 

Barnvakten:  

 Liemannen:  


 Barnvakten tio år senare: 


SLUT



/Kajsa   

  

red miropluttis idag igen ;D 



Av kungen av jkpg ;D - 14 februari 2011 15:19

  

Av kungen av jkpg ;D - 14 februari 2011 14:56

var ute igår och fotade lite med wilma och molly   

      


lite bilder innan discot :D 

        


/Kajsa   

Av kungen av jkpg ;D - 14 februari 2011 12:11

idag så händede inte ngt spec på morgonen sen så gick jag ut med molly och gick upp till ida och då sp gick ida kajsa, målle o molly ut en runda, kul värre, sen nu så har vi busart och sånt hejdå! 
slarv inlägg! :s 


/Kajsa   

Av kungen av jkpg ;D - 12 februari 2011 16:43

red miro idag igen, så kommer förmodligen rida han två gånger i veckan ett tag nu :) 

sjukt gött ! 

ajha, sen ledde jag barnridningen och så blablabla ;D

nu sitterjag här och ska spela sims ;D<3 

miro är pållen åt höger :) 

zlatan ä den åt vänster :D 

  


/ Kajsa   

Av kungen av jkpg ;D - 11 februari 2011 15:11

idag är de diiiisscuuuu :D       

funfun , jag är med wilma just nu. 

i skolan var det la inte så jätte kul men faktiskt roligare än vanligt, speciellt på engelska 

SKÖN VA VI ÖSTE PÅ :D 

vväärrsttta rycken fick massa folk när vi sjöng lite ;D 

men de ä alltid trevligt :) 

jag satt längst bak o börja svänga lite med armarna hej vilt      

men aja kram ! 

   en bild jag tog när ajg var hemma hos wilma för ett tagsen :D 


/ Kajsa     



Presentation


tjaaa :) jag heter kajsa och jag är 12 år. jag rider , spelar fotboll , är med kompisar, fotograferar och är med min kanin :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den nya designen ?
 Sådär, lite tråkig.
 Skit fin !
 Fin
 Den duger
 Ful
 GIlar inte bilderna i headern
 För lite färg
 Fin men inte min typ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards