kajsaskirhammar

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av kungen av jkpg ;D - 10 februari 2011 15:45

  

i onsdags så red jag den underbara ponnyn på bilden. 

Miro :D<3

har aldrig ridit honom , och blev lite förvånad, men alla säger ttyp att han är dålig ?:O

alla utan Frida ;D<3

JAG HÅLLER MED FRIDA ! :O

VÄRLDENS UNDERBARASTE ATT RIDA ! :o 

SÅ OM NI FÅR CHANSEN, SABBA DEN INTE ;D<3

Av kungen av jkpg ;D - 10 februari 2011 15:32

ja, i skolan då så har vissa killar gjort ett "bögtest" man ska sitta och sudda på sin kropp ngn stans, utan att säga aj, och då hade jag tråkigt och gjorde det såklart med :) 

gjorde det igår den 9 februari ;D 

och idag gjorde jag det igen ;D 

igår gjorde jag två gånger

och idag en gång.

så har äckelsår på min vänsterhand.

idag iaf då, så skulle jag ge min kanin mat, och då var det inte ngn kanin där   

så jag gick ohc följde lite kaninspår och då såg jag honon !   

han ville nt in i buren så var ute i typ 35 minuter i tpy -70 grader x)

kändes de som.

och sen då skulle jag försöka stänga in honom i hans bur bur och inte liksom i hagen, men nä , han ville inte x)

så då fick han vara ute,

sen hade vi skola då, degt var inte jätte kul , men musiken ä la lite kul :)

vi körde dansstop och musikduellen, vi tjejer brukar vinna , men nä , inte idag.

Men jag hade rätt på dom två första frågorna, då fick jag gå över till killarna-.-

då var jgmed i killarnas lag typ 2--3 frågor, hhe jag fick inga poäng t killarna x)

sen så gick jag då över till tjejerna igen, då så förlorade vi  med 2 poäng , HELT OTROLIGT ! :O

vi har aldrig förlorat typ.

men sen hade jag , julia, wilma,hanna,lukas,noah,erik och lite mer folk snöbollskrig på vägen hem :D

as kul :)

har fått snöbollar i hela mitt face typ x)

aja, nu har jag suttit en stund vid datorn, hade videosamtal med erik, calle,noah o lukas innnan , dom är knäppa ska jag säga er ;D<3


aja ;D

ni får ha det :)

här kommer lite bilder :)<3 

   visingsö på träningsläger 2010 ♥   min söte kanins noos :D<3



/Kajsa      

Presentation


tjaaa :) jag heter kajsa och jag är 12 år. jag rider , spelar fotboll , är med kompisar, fotograferar och är med min kanin :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den nya designen ?
 Sådär, lite tråkig.
 Skit fin !
 Fin
 Den duger
 Ful
 GIlar inte bilderna i headern
 För lite färg
 Fin men inte min typ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards