kajsaskirhammar

Alla inlägg den 20 november 2010

Av kungen av jkpg ;D - 20 november 2010 15:47

idag red jag robin !:D   

robin på bilden :D 


Han påminde mig om Kate , :)<3

Kate är en liten ponny som mammas kompis har , hon äger en ridskola och där åkte vi och red en gång, då fickjag rida Kate !:D<3


Robin var bara lite piggare  , annars var han exakt som kate !<3

saknar Kate så sjukt mkt !  

kate på bilden nedan,:D<3

  


gudommligt rolig dag, :)<3

ledde på barnridningen oxå , och ryktade och fixade sköthästarna, och Liza var ju med nattis :D


CIAO


            Loca - Shakira f.eat Dizzee Rascal

And I'm crazy, but you like it loca, loca, locaYou like that it ain't easy loca, loca, locaI'm crazy but you like it loca, loca, locaAnd I'm crazy but you like it
Av kungen av jkpg ;D - 20 november 2010 08:36

idag ska jag rida :)

hoppas på Danny , Zlatan eller Robin , helst Robin   

Robin är Loca :D

hha:)

lova betyder Galen ;D<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


tjaaa :) jag heter kajsa och jag är 12 år. jag rider , spelar fotboll , är med kompisar, fotograferar och är med min kanin :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om den nya designen ?
 Sådär, lite tråkig.
 Skit fin !
 Fin
 Den duger
 Ful
 GIlar inte bilderna i headern
 För lite färg
 Fin men inte min typ

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards